5 moduri de promovare a unei afaceri cu prezenta online si fizica

5 moduri de promovare a unei afaceri cu prezenta online si fizica

Indiferent daca esti un experimentat proprietar de afacere sau daca te afli la inceput de drum intr-un business si doresti idei de promovare cu rezultate eficiente si rapide, dar totodata care sa nu implice costuri prea mari, atunci in randurile ce urmeaza vei regasi cateva idei numai bune de pus in practica!

Pentru a avea succes in afaceri, pe langa calitatea produselor sau serviciilor pe care le vinzi, este important modul prin care iti promovezi produsele si serviciile. In contextul actual al pandemiei de Coronavirus este posibil sa fii mai mult sau mai putin afectat, sau daca esti la inceput de drum si nu ai stabilit un buget ridicat pentru promovare, trebuie sa stii ca exista si solutii accesibile prin care sa iti promovezi afacerea. Asadar, iata ce poti pune in practica rapid pentru a stimula vanzarile:

  1. Promovarea prin casete luminoase LED.

    casete luminoase LED material textil

    Una dintre modalitatile moderne de marketing pentru afacerile cu prezenta fizica sunt casetele luminoase produse de eXpoPrint Medica si care reprezinta un mod ideal de promovare a afacerii non stop, in orice moment al zilei. Printre avantajele cele mai mari ale casetelor luminoase putem amint: consumul scazut de energie electrica, dimensiuni medii si mari de afisare a mesajului publicitar, fara imbinari vizibile, culori si intensitate pentru un impact puternic, precum si posibilitatea de a monta caseta si de a schimba printul chiar si de catre tine sau angajati fara sa aiba nevoie de cunostinte tehnice sau unelte speciale. Asadar, o prima modalitate eficienta de promovare o gasesti in casetele luminoase comercializate pe expoprint.ro;

  2. Content marketing si strategie. Aici vorbim mai exact despre strategia de comunicare, continutul platit pe care in planifici in functie de obiectivele stabilite, pe care il creezi si mai apoi il publici pe diferite publicatii online sau bloguri. Odata cu publicarea acestor articole SEO moderne vei crea si linkurile necesare pentru ca vizitatorii sa poata ajunge pe site-ul afacerii tale si care ii vor oferi numeroase avantaje atata vreme cat ele raman “live” pe acele publicatii. Totusi, trebuie sa stii ca pretul pentru publicarea advertorialelor variaza in functie de fiecare publicatie in care doresti sa iti promovezi afacerea si este indicat sa apelezi la un specialist pentru a planifica si monitoriza intreg procesul. Exista riscul ca obtinerea de prea multe linkuri sa dauneze si sa nu te ajute asa cum te-ai astepta;

  3. Marketing afiliat. Cu certitudine ai mai auzit despre acest termen, in special in zona de bloguri de profil sau de la detinatorii acestora. Ce inseamna marketingul afiliat? Prin marketing afiliat, toti cei care sunt afiliati la produse (chiar si digitale), servicii sau campanii sezoniere, promoveaza prin intermediul Google ADs, Facebook Ads si prin continut afacerea ta in schimbul unui comision generat in urma vanzarilor. Mai mult decat atat, este o modalitate extraordinara de a folosi “agregatoare” ale afacerii tale pe intreg teritoriul tarii fara costuri initiale, dar si care prin continut te vor ajuta in demersurile de brand awareness. In Romania exista doua mari platforme de marketing afiliat, respectiv 2Performant si Profitshare, unde poti afla mai multe detalii despre conditiile de inrolare;

  4. Parteneriat cu un brand. Una dintre modurile cele mai eficiente de promovare atat online cat si offline pentru orice afacere este parteneriatul cu business-uri deja consacrate sau altfel spus cu “jucatori mari din piata”. Daca serviciile sau produsele pe care doresti sa le promovezi ar putea completa serviciile sau produsele lor, atunci contacteaza-i si propune o intalnire pentru a discuta detaliile incheierii unei colaborari fructuase;

  5. Optimizeaza site-ul. Internetul este locul cel mai bine cunoscut de catre specialistii SEO care pot sa iti ofere servicii SEO de optimizare site pentru Google sau alte motoare de cautare si chiar daca la prima vedere pare banal, trebuie sa stii ca nu este deloc simplu. In prima etapa este indicat sa citesti cate ceva despre SEO si sa te familiarizezi cu termenii, dar si ce presupun acestia pentru a sti ce sa ceri mai departe unui profesionist. Treptat, in timp, prin optimizare vei obtine mai multi vizitatori pe site din cautarile organice si mai multa lume va sti despre afacerera ta.

Acestea nu sunt singurele modalitati prin care iti promovezi afacerea. Poti, de asemenea, sa creezi treptat o comunitate in jurul afacerii tale mentinand o comunicare eficienta prin intermediul canalelor sociale precum Facebook si Instagram sau platforme pentru videoclipuri precum YouTube sau Tik Tok, care au devenit extrem de utile pentru promovarea unei afaceri in ziua de astazi. Totodata, poti sa participi la diferite conferinte de profil si sa faci networking pentru a prezenta realizarile tale, dar si pentru a intra in contact cu posibili clienti. Noi iti uram succes si nu uita sa fii diferit de competitia ta orice ai face!