Un lucru este să știi că optimizarea căutării este importantă și are beneficii extraordinare pentru afacerea ta. De fapt, executarea unei strategii bazate pe cele mai bune practici SEO care obține rezultate este cu totul altceva. Să vorbim despre elementele cheie implicate într-o strategie SEO eficientă.
SEO tehnic
SEO tehnic este esențial pentru optimizarea site-ului dvs. , ne spun cei de la mogu.ro. Dacă vă concentrați pe optimizarea conținutului, dar infrastructura tehnică este slabă, vă veți afecta capacitatea de a vă poziționa pe Google. SEO tehnic este procesul de optimizare al unui site web pentru a îndeplini cerințele tehnice ale Google. Principalele categorii de SEO tehnic includ:
- Crawling
- Indexarea paginilor
- Arhitectura site-ului
- URL-uri
- Redarea paginii
Crawling
În primul rând, asigurați-vă că Google poate accesa cu crawlere paginile site-ului dvs. Ai fi surprins câți webmasteri blochează accidental Google să acceseze site-ul lor, adăugând câteva cuvinte simple în antetul unei pagini web. Aceste probleme nu se limitează nici la întreprinderile mici. Chiar și mărcile Fortune 500 fac greșeli.
Indexarea
Pentru a asigura indexarea paginilor dvs., asigurați-vă că utilizați corect un Sitemap XML. Asigurați-vă că paginile pe care doriți să le indexeze Google sunt incluse în sitemapurile lor secundare și că toate fișierele străine sunt eliminate. Afli si alte lucruri utile de pe abcseo.
Arhitectura site-ului
Apoi, concentrați-vă pe arhitectura site-ului dvs. Structura site-ului dvs. joacă un rol cheie atât pentru a ajuta Google să înțeleagă modul în care toate paginile se leagă între ele, cât și pentru ca utilizatorii să găsească cu ușurință exact ceea ce caută pe site-ul dvs. Faceți-vă arhitectura simplă și intuitivă și extrem de organizată.
URL-uri
Același lucru se poate spune și pentru formatul URL pe care îl utilizați. Adresele URL scurte, descriptive și ușor de citit care conțin cuvântul cheie principal pentru o pagină ajută Google și utilizatorii să înțeleagă mai bine conținutul paginii.
Experiența paginii și capacitatea de utilizare
Performanța tehnică și funcționalitatea site-ului dvs. este o parte critică pentru a oferi vizitatorilor site-ului o experiență bună. Semnalele de experiență în pagină de la Google sunt o colecție de valori utilizate pentru a măsura performanța paginii site-ului web și, la rândul său, experiența utilizatorului.
Există șase semnale de experiență de pagină pe care Google le ia în considerare. Primele trei sunt numite „Core Web Vitals“ și includ:
- Largest Contentful Paint (LCP) – Măsoară cât de repede se încarcă o pagină în browser
- First Input Delay (FID) – Măsoară cât de repede poate interacționa un utilizator cu o pagină
- Cumulative Layout Shift (CLS) – Măsoară stabilitatea vizuală a unei pagini web (cât de multe elemente ale unei pagini se mișcă atunci când pagina se încarcă)
Celelalte trei semnale de experiență de pagină pe care Google le acordă prioritate sunt:
- Mobile friendly – Dacă un site poate fi utilizat cu ușurință pe dispozitive mobile.
- HTTPS – Dacă conexiunea la site este sigură prin SSL.
- Fără mesaje interstițiale intruzive – Ne asigurăm că reclamele sau ferestrele pop-up excesive nu perturbă experiența de navigare. Pe webby ai multe alte informatii utile despre practicile seo.
Cu toate acestea, Google va acorda prioritate paginilor din rezultatele căutării care au scoruri Core Web Vitals mai bune. Există mai multe moduri în care puteți îmbunătăți scorurile Core Web Vitals, cum ar fi optimizarea dimensiunilor imaginilor, implementarea memorării în cache a browserului, plasarea anunțurilor în spații rezervate etc.
Cel mai simplu mod de a vedea care sunt scorurile site-ului dvs. pentru Core Web Vitals este să utilizați Google Search Console sau instrumentul Google PageSpeed Insight. Acest lucru vă va oferi și recomandări specifice pentru îmbunătățiri. Pentru îndrumări detaliate despre Core Web Vitals și despre cum să le îmbunătățim, citiți postarea noastră detaliată.