Totemurile publicitare sunt sisteme de semnalizare extrem de valoroase pentru companii. Atrag atentia asupra produselor pe care doresti sa le promovezi si ofera posibilitatea de a crea o impresie exceptionala si de a extinde imaginea companiei tale. Reclamele prin totemuri publicitare pot capta atentia unui public larg. In acest fel, vei obtine un potential mult mai mare pentru implicarea marcii si rentabilitatea investitiei.
Beneficiile si avantajele totemurilor publicitare in campaniile de marketing
Comunicare directa
Tehnologia de imprimare a evoluat foarte mult, astfel incat se pot realiza totemuri publicitare personalizate. Prin totemuri publicitare poti conecta informatiile si continutul marcii tale unui public larg fara a fi nevoie ca vizitatorii, utilizatorii sau clientii sa interactioneze cu un angajat al companiei tale. Aceasta inseamna ca un numar mai mare de clienti potentiali interactioneaza cu informatiile tale, crescand numarul de oportunitati de vanzare pentru brandul tau.
Personalizarea continutului
Continutul afisat pe totemuri publicitare poate fi personalizat in functie de dorintele si nevoile fiecarui brand. Poti crea jocuri, tombole, galerii de imagini, puncte de rezervare si/sau vanzari, harti interactive, adaptand continutul la obiectivele marcii pentru prezenta acestuia in evenimente corporate sau pentru dezvoltarea de campanii de marketing in hoteluri, centre comerciale, gari, strazi comerciale.
Usurinta in instalare si gestionare
Instalarea si amplasarea de totemuri publicitare este simpla si rapida. Acest lucru le face ideale pentru evenimente pe termen scurt deoarece pot fi instalate si dezinstalate rapid. In plus, gestionarea continutului afisat va fi si ea simpla. Continutul poate fi adaptat fiecarui moment al evenimentului.
Design unic si atragator
In functie de ce tip de totemuri publicitare optezi, acestea pot atrage atentia celor prezenti. In plus, exista diferite dimensiuni si modele de totemuri publicitare de unde poti alege. Gama variata si aplicatiile iti ofera posibilitatea unei prezente vizibile pe piata, astfel incat sa poti iesi in evidenta fata de concurenti.