Multi tineri aspira la statutul de model si doresc sa prezinte imbracaminte de calitate sau sa joace rolurile principale in promovarea unui produs. Unii dintre ei au facut cursuri speciale, altii se pregatesc singuri citind sfaturile unor specialisti.
Este timpul in care omul obisnuit poate sa faca oricand reclama la paine, la bere, la racoritoare, lactate sau telefonia mobila. Sunt imaginate felurite contexte: un cioban aflat in munti, care este nevoit sa tina legatura cu familia prin telefon sau isi vinde produsele cu ajutorul site-ului de pe internet, o familie reunita in jurul unui preparat de calitate.
Am participat la cateva sedinte ale unor cursuri pentru modele si mi-am dat seama ca nu este deloc usor sa inveti sa mergi ca un model si sa ai atitudinea sa. Daca prezinti haine, trebuie sa te schimbi cu o viteza uluitoare astfel incat sa nu strici nici machiajul sau coafura si nici sa nu patezi creatiile cu ruj sau fond de ten. Mergi pe tocuri ascutite si porti o rochie scumpa si foarte lunga dintr-un material nobil? Un pas gresit si esti buna de plata.
Daca faci reclama la bautori racoritoare sau alimente trebuie sa fii persuasiv, iar privitorii sa iti citeasca pe chip placerea generata de interactiunea gurii tale cu bautura sau mancarea respectiva.
Un model de succes isi studiaza atent miscarile, isi alege cu grija hainele si stie mereu sa isi adapteze gestica la rolul pe care il interpreteaza.
Din pacate, tinerii care au calitati reale de modele nu se inscriu in baza de date ale marilor agentii de modele, ci devin victime sigure ele inselatoriei asteptand sa fie promovate de persoane care nu au puterea sa le lanseze pe piata.
Oricat de mult ti-ai dori sa joci in reclame, nu accepta ajutorul unui necunoscut, ci alege calea oficiala, care te va feri de necazuri!
Ca sa devii un model de succes trebuie sa faci un parteneriat de lunga durata cu cea mai mare agentie de profil, cu Newmediacasting, agentie care a lansat in aceasta industrie sute de oameni obisnuiti.
La ei totul este transparent:
-castingurile.
Toti cei care intra pe site gasesc informatii despre acestea si pot participa la ele. O agentie onesta nu trimite informatii in mod partinitor celor din baza de date, ci o afiseaza pe prima pagina.
-onorariile.
Sunt precizate veniturile care se pot incasa pentru o anumita reclama si durata filmarilor, astfel incat fiecare model sa isi faca un calcul si sa vada daca il avantajeaza. Pentru rolul principal intr-o reclama la bauturi racoritoare filmata intr-o zi se poate castiga 2600 de lei, ceea ce inseamna foarte mult pentru un model. Figuratia de o zi ajunge la 750 de lei.
-portofoliul.
Rezultatele agentiei sunt concretizate in numarul de reclame realizat cu modele aflate in baza ei de date. Bilantul este fantastic si poate fi in orice moment un indemn pentru tineri sa se inscrie pe site-ul agentiei si sa se prezinte la preselectiile care au loc.
-durata filmarilor, in cazul in care modelul va fi acceptat.
Dupa cum am mentionat, intr-o zi de filmare se poate obtine salariul pe o luna sau o jumatate de salariu.
-timpul si aria difuzarii clipurilor publicitare.
Multe dintre clipurile publicitare s-au difuzat timp de un an in toata Europa, modelele devenind foarte cunoscute in acest fel.
Agentia prezentata mai sus functioneaza legal si are cu ce se mandri, prin urmare nu te lasa pacalit de cei care te abordeaza in strada, cu scopul de a-ti smulge o taxa ca sa te inscrie in baza de date, fiindca au fost oameni care au asteptat multi si bine si care mai asteapta si acum un telefon de la aceste agentii fantoma.
Am putea spune ca in spatele Newmediacasting.ro sta un adevarat imperiu publicitar si de divertisment.
Cu modelele din baza lor de date s-au facut reclame memorabile pentru:
-Profi Romania
-Alegerile locale cu pastrarea normelor de protectie in conditiile pandemiei
-Medicamente si echipamente medicale de protectie, cum ar fi Furazolidonul si mastile si manusile de protectie
-Emisiuni TV de divertisment care au avut mare audienta dupa reprentarea clipului publicitar pe toate canalele
-Cei mai mari furnizor de telefonie mobila si-au triplat vanzarile la dispozitive si abonamente, dupa difuzarea reclamelor mediate de agentia de modele prezentata mai sus.
-bauturi racoritoare si alcoolice
-bere, masini.
Pe cele 7 pagini ale portofoliului apar reclame foarte cunoscute pentru producatori si furnizori de servicii puternici, care investesc mult si frecvent in publicitate. Sa iti vinzi imaginea poate fi o afacere profitabila ca oricare alta si nu iti stirbeste din demnitate actiunea de a promova diferite produse sau servicii, ci dimpotriva iti valorifica talentele.
Sa fii un model de succes inseamna sa castigi destul de bine, fara sa practici o munca extenuanta, mai ales daca ai talent actoricesc si arati bine.
Inscrie-te acum in baza de date a agentiei si peste putin timp, fotografii cu clipul tau pot fi puse la loc de cinste in portofoliu!
Trebuie sa inveti sa faci cele mai buna alegeri si sa iti valorifici singur atuurile in faza de inceput. Tot ce ai de facut este sa iti faci cont pe site-ul agentiei si sa incarci poze reusite cu tine, apoi agentia iti va furniza anunturile care te intereseaza si care te pot promova.
Multi dintre oamenii pe care ii vezi zambind fericiti in reclame au inceput ca tine si in timp au prins contracte de mii de euro.
Fa primul pas si apoi vei parcurge kilometri pe drumul dezvoltarii tale personale!