Cand vine vorba de indeplinirea eficienta a sarcinilor zilnice la locul de munca, nu exista aproape nimic la fel de perturbator ca simpla idee de a fi inconjurat de un spatiu de lucru dezordonat si dezorganizat. Un mediu de lucru dezordonat si dezorganizat, nu este doar propice imbunatatirii concentrarii si eticii muncii in timp ce va aflati la birou, ci este, de asemenea, esentiala pentru sanatatea mentala si fizica in timpul serviciului.

Este timpul sa examinati indeaproape importanta curatarii si organizarii unui spatiu de birouri. Daca motivele pentru care se face acest lucru nu sunt deja evidente, atunci sa incepem cu o singura analiza simpla. Faptul este ca majoritatea oamenilor isi petrec o mare parte din timp fie la serviciu, fie lucreaza de acasa. In medie, oamenii petrec aproximativ opt ore pe zi lucrand, presupunand ca au un loc de munca cu norma intreaga si excluzand orice munca suplimentara cu jumatate de norma sau alte proiecte secundare. Daca urmam saptamana de lucru standard de cinci zile, atunci aceasta se traduce printr-o medie putin peste 2000 de ore pe an petrecute la locul de munca. Excludem bineinteles si zilele de concediu de odihna sau cele de concediu medical daca este cazul.

Intrucat se petrece tot acest timp la locul de munca si ar putea fi mai mult sau mai putin, deoarece exista o multime de variabile de luat in considerare, atunci acesta ar trebui sa fie un motiv suficient pentru a va mentine mediul de lucru cat mai curat si organizat posibil.

Iata cateva alte motive pentru a va organiza in mod constant spatiul de birou:

Cresterea productivitatii

Pe o nota personala si profesionala, un birou curat si organizat este de asemenea, benefic atunci cand vine vorba de cresterea productivitatii si a eticii muncii. Va veti simti mai putin coplesiti si stresati atunci cand vine vorba de indeplinirea sarcinilor zilnice, ceea ce va creste de asemenea, eficienta si performanta la locul de munca.

Siguranta sporita

A avea un spatiu de lucru curat si organizat nu se aplica doar pentru zona de lucru personala a unui angajat, ci inseamna mentinerea curata a intregului spatiu comun de birouri. Toti angajatii sunt responsabili pentru mentinerea sigurantei si curateniei la locul de munca. Este un efort de grup si toti angajatii trebuie sa respecte regulile pentru pentru ca toti sa se mentina in siguranta si confortabil pe tot parcursul zilei de lucru.

Reduce nivelurile de stres si creeaza un mediu de lucru pozitiv

Exista un motiv pentru care oamenii isi fac paturile cand se trezesc in fiecare dimineata. Este una dintre primele sarcini pe care le avem de indeplinit in fiecare zi, deoarece chiar si acasa, un mediul ordonat si curat, ne ca da o stare de liniste sufleteasca si ne poate ajuta sa fim mai relaxati. Acelasi lucru se poate spune si pentru persoanele care lucreaza intr-un spatiu de birouri curat si organizat. Una este cand aveti o viziune libera asupra birolui, si alta este atunci cand aveti tot felul de obiecte aruncate anapoda in jurul monitoriului, tastaturii sau a mouse-ului. Daca aveti zone desemnate pentru documentele dumneavoastra importante, sortati totul corect si intr-un singur loc si aveti un spatiu de lucru curat si ordonat vcare a poate ajuta sa reduceti stresul si chiar sa va ridicati starea de spirit in timp ce lucrati. Pastrarea unui spatiu de lucru organizat va faciliteaza gasirea lucrurilor exact atunci cand aveti nevoie de ele si va poate ajuta.

Exista o multime de aspect fata de care trebuie sa tineti cont in momentul in care vorbim despre lucrul la birou, tocmai pentru a va putea bucura de eficienta maxima in indeplinirea sarcinilor.

De aceea, un alt aspect extrem de important, consta in asigurarea unei lumini corecte, prin utilizarea unor corpuri potrivite. In momentul in care veti sta mult in fata unui ecran, iat nivelul de luminozitate din incapere este unul scazut, atunci mai mult ca sigur va veti confrunta cu senzatii de oboseala si somnolenta premature. Practic veti obosi mult mai rapid, datorita faptului ca lumina puternica a ecranului, va solicita ochii.

In momentul in care lucram mult la birou, in special cu ochii intr-un monitor sau intr-un laptop, este absolut esentiala o luminozitate pe masura in incapere, sau cel putin in zona biroului. Astfel, puteti opta pentru diverse corpuri de iluminat precum spoturi birou, lampe sau diverse veioze, fiind produsele perfecte pentru desfasurarea activitatilor de birou, produse care sunt usor accesibile la numai un simplu click distanta.

Accesand magazinul online dinamic-electric.ro, puteti descoperii o gama extrem de variata de corpuri de iluminat pentru diverse intrebuintari, atat pentru birou, cat si aplici de perete sau tavan, candelabre si asa mai departe. Cei de la dinamic-electric.ro sun specializati in comercializarea de produse dedicate iluminatului interior sau exterior si nu numai, astfel ca, daca sunteti in cautarea unor astfel de produse, atunci trebuie sa stiti ca raspunsul pe care il cautati, va asteapta la numai un simplu click distanta.

Principalele categorii de produse disponibile pe dinamic-electric.ro sunt:

  • Iluminat de interior
  • Iluminat pentru birou
  • Iluminat de exterior
  • Becuri
  • Automatizare electrica
  • Automatizare si control
  • Tablouri si cutii de distributie
  • Cabluri si conductori
  • Materiale electrice si componente
  • Electrocasnice, unelte si accesorii
  • Prize si intrerupatoare electrice
  • Sisteme energie solara si generatoare
  • Ventilatie, boilere electrice si sisteme de incalzire
  • Casa inteligenta
  • Mobilier LED

Indiferent de situatie, fie ca vorbim despre propria locuinta ori despre zona de lucru de la locul de munca, corpurile de iluminat sunt extrem de importante pentru viata de zi cu zi.

 

 

 

By bl291g